17, and livin the Austin, Texas life.

 

me, about to get mauled to death by a wolf: puppy! who's a handsome puppy

Kidnapper: Get in the fukin van

Me: Oh ok cool

Kidnapper: Wut

Me: This is a febreze commercial right

Kidnapper: Wut

Me: Smells pretty shitty in here to me tbh

British Blogger: Ok now listen here you dumb fockin Americans know what this is? *shows pic of bubblegum* We call this a Sniksmacksnibblebob which you uncultured fockin twats would know nothing about.

Me: Chill

romangod:

somethingtolose-somethingtoprove:

romangod:

image

See, this post isnt even funny. Its just a picture of one of the hemswhatever brothers smiling, and it has 19 notes. Because someone tumblr famous posted it. OMFG. Im tired of my quality shit not getting notes omfg. it needs to stahp ok. UGH. Then again, it could be an inside joke. BUT HOW DO 19 PEOPLE SHARE AN INSIDE JOKE THIS IS THE INTERNET.

image

naotakunn:

i cant believe this. i cant fucking believe this. i meant to send this to my boyfriend but instead i sent it to my boss right after i told her i was quitting all i wanted to do was make an inappropriate cookie joke but no i got mixed up texting two people at once and literally sent a picture of a chocolate chip cookie captioned “ooh she thique” to the fifty year old suburban mother of two of whom i have nothing but a strictly professional relationship with. after knowing me for almost a year and a half as a hard working and respectable employee this is the last thing i will ever say to her i can never go back to that shop again all because of this god damn cookie blunder What have i Done

naotakunn:

i cant believe this. i cant fucking believe this. i meant to send this to my boyfriend but instead i sent it to my boss right after i told her i was quitting all i wanted to do was make an inappropriate cookie joke but no i got mixed up texting two people at once and literally sent a picture of a chocolate chip cookie captioned “ooh she thique” to the fifty year old suburban mother of two of whom i have nothing but a strictly professional relationship with. after knowing me for almost a year and a half as a hard working and respectable employee this is the last thing i will ever say to her i can never go back to that shop again all because of this god damn cookie blunder What have i Done